Zamówienia

Zamówienia mogą Państwo składać na trzy sposoby:

 

1. Poprzez formularz, który znajduje się obok. Wystarczy wpisać dane (imię nazwisko), adres dostawy, ilość interesującego Państwa produktu, wybrać sposób dostawy, dodać kilka słów w wiadomości do nas i kliknąć Zamawiam. Zwrotnie otrzymają Państwo potwierdzenie złożonego zamówienia.

 

2. Mailowo – mogą Państwo wysłać do nas e-mail z zamówieniem na adres lmtolejki@gmail.com Należy podać  nazwę produktu, imię nazwisko, adres dostawy, numer telefonu oraz formę płatności (przelew bądź pobranie)

Zwrotnie otrzymają Państwo potwierdzenie zamówienia.

 

3. Telefonicznie – dzwoniąc pod numer  577-992-855

 

 

ZASADY OGÓLNE:

 

1. Towar wysyłamy Pocztą Polską bądź kurierem.

 

2.Płatności dokonują Państwo przelewem na konto bądź przy odbiorze.

 

Dane do dokonania przelewu:

 

Firma LUMIT

91-402 Łódź, Matejki 7/13

NIP: 8311568741

Smart Bank Nr konta bankowego:

93 1870 1045 2078 1000 6564 0001

 

3. Termin realizacji zamówienia – do 48h od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie przy zamówieniach płatnych przelewem na konto. Wysyłka towaru za pobraniem następuje w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia.

 

4. Termin doręczenia przesyłki 2-5 dni roboczych.

 

5. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT

 

 

REKLAMACJE I ZWROTY:

 

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Zamawiający będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

 

1. Zwracany towar nie może być uszkodzony

 

2. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt mailowy na adres lmtolejki@gmail.com

 

3. Zwrotu dokonują Państwo na adres:

Firma LUMIT

Ul. Matejki 7/13

91-402 Łódź,

 

4. Wraz z potwierdzeniem dokonania zakupu i informacją o numerze konta do dokonania zwrotu należności. W przypadku zwrotu towaru otrzymają Państwo zwrot należności za zakupiony towar wraz z kosztem wysyłki na podany numer konta.

 

5. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

 

6. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

 

7. W przypadku reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu reklamowanego towaru.

 

8. Do odsyłanego towaru należy dołączyć informację o przyczynie reklamacji

 

9. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji skutkuje wymianą towaru lub zwrotem należności na podany przez kupującego numer konta.

 

© DAMAI Essential Oils 2016. Wszelkie prawa zastrzeżone.  -  KONTAKT